بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» ساده آرایش کنیم

01360703375091196750.jpg

قدم 1: مرطوب‌کننده

آرایش کردن یک هنر است. پوست صاف و انعطاف‌پذیر بهترین ابزار شماست. برای انجام این کار شما به مرطوب کننده نیاز دارید. صورت خود را بشویید و مرطوب‌کننده را بر روی پوست خود بزنید، به پوست خود چنددقیقه اجازه دهید تا کرم را به خود جذب کند.

قدم 2: استفاده از پرایمر

پرایمر پوست شما را برای پایه و سایه‌زدن آماده می‌کند. همچنین هر عیب و کاستی را پنهان می‌کند و منافذ پوست را کوچک‌تر می‌کند. بر روی پوست صورت و گردن خود بزنید.

قدم 3: کانسیلر

کانسیلر را برای پوشاندن عیب‌های صورت خود بر روی پوست خود بزنید. کانسیلر را اطراف ایرادات پوست خود با دقت ضربه بزنید و سپس با انگشت خود آن‌را با بقیه پوست ترکیب کنید. از کانسیلری استفاده کنید که از رنگ پوست شما روشن‌تر باشد.

قدم 4: کرم پایه

از کرم پایه‌ای استفاده کنید که بارنگ پوست شما سازگار باشد. بر روی قسمت‌های کوچکی از پوست چانه، گونه و پیشانی کرم پایه را بزنید. و سپس کرم را بر روی اطراف پوست پخش‌کنید تا یک‌پوست بدون عیب و طبیعی داشته باشید . در خرید پنکک ضدجوش دقت داشته باشید تا به خوبی روی پوست شما بنشیند.

قدم 5: روشن‌کننده و برنزه کننده

روشن‌کننده‌ها و برنزه کننده‌ها پوست شمارا طبیعی‌تر می‌کند. روشن‌کننده باید از پوست شما روشن‌تر باشد درصورتی‌که برنزه کننده باید از پوست شما کمی تیره‌تر باشد. برنزه کننده را بر روی خطوط فک اعمال کنید سپس روشن‌کننده‌ را بر روی استخوان‌های گونه اعمال کنید. رنگ‌ها را باهم ترکیب کنید تا جلوه‌ی طبیعی‌تری داشته باشد.در این بین پنکک خوب برای پوست خشک و پنکیک برای پوست چرب را مد منظر داشته باشید که درست انتخاب کنید.

 

قدم 6: رژ گونه

رژ گونه بزنید تا چهره‌ی خوش‌آیندی داشته باشید. محل زدن رژ گونه ، بر روی گونه‌ها را با لبخند زدن مشخص کنید و به‌دقت رژ گونه را به سمت خط موهای خود بزنید.

 

قدم 7: مداد ابرو

داشتن چشم‌های زیبا ضروری است. آن‌ها را با یک مداد ابرو برجسته‌سازی کنید. خط طبیعی ابروهای خود را دنبال کنید و از یکرنگ مداد روشن‌تر استفاده کنید.

 

قدم 8: سایه، خط چشم و ریمل

 با سایه و خط چشم زیبایی به چشم‌هایتان بدهید. از سه رنگ سایه استفاده کنید. روشن‌ترین رنگ را زیر ابرو و سپس تیره‌ترین را بالای پلک چشم اعمال کنید. سایه‌ها را در یکدیگر محوکنید تا خط واضحی باقی نماند. سپس خط چشم را در طول پلک خود بالای مژه‌ها بکشید. از ریمل برای حجیم کردن، جدا کردن مژه‌ها از یکدیگر و دادن ظاهری سالم‌تر استفاده کنید.

 

قدم 9: رژلب، خط لب و برق لب

رژلب یکی از انعطاف‌پذیرترین بخش‌های صورت است. می‌توانید رنگ‌هایی را بر اساس سلیقه با یکدیگر ترکیب کنید. درنهایت از روکش رژلب و خط لب استفاده کنید و کار خود را با برق لب تمام کنید.

قدم 10:زرق‌وبرق شبانه

مقداری لمس آرام می‌تواند آرایش روزانه شمارا به طرح آماده‌ی شبانه تبدیل کند. اضافه کردن کمی رژ گونه می‌تواند استخوان‌های گونه را برجسته‌تر کند. شما همچنین می‌توانید از خط چشم تیره‌تر برای نشان دادن جسارت استفاده کنید. درنهایت، با رژلب قرمز روشن خیره‌کننده شوید. فروشگاه اینترنتی شیک فام از سال 84 در حال فعالیت است که علاوه بر فروش اینترنتی به‌عنوان یک فروشگاه فیزیکی هم فعالیت می‌کند و تمامی مجوزها، نمادها و مدارک قانونی کسب‌وکارهای فیزیکی و اینترنتی از قبیل نماد ساماندهی، عضویت در انجمن کسب‌وکارهای اینترنتی، لوگوی وزارت ارشاد را دارا هست و سال‌هاست معتبرترین رسانه‌های ایران از آنها، آگهی‌های مختلفی را درج می‌کنند.

اما مواردی که برای ما خیلی مهم بود و امکان نداشت که از فروشگاه اینترنتی که فاقد این موارد باشد بگذریم؛ خدمات، امکانات و ضمانت‌های کاملِ فروشگاه شیک فام، شامل درگاه پرداختِ امنِ بانک ملت، تضمین اصالت، تضمین قیمت، گارانتی، بازگشت وجه، عودت کالا و پرداخت در محل هست که همگی واقعی هستند و به‌هیچ‌وجه جنبه‌ی تبلیغاتی ندارند.

اگر تمایل به بررسی شیک فام را دارید میتوانید از لینک های رنگی اول مقاله استفاده کنید .

هدیه ما به شما : با مراجعه به سایت شیک فام میتوانید در خبرنامه عضو شوید تا کد تخفیف برای خرید را دریافت کنید.

 امیدوارم تجربه‌ی خریدی عالی از فروشگاه اینترنتی آرایشی و بهداشتی شیک فام را داشته باشید

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب راجع به اعداد رند اشتباه نکن! ✓ورود به کانال یوتیوب مشاهده